onsdag 27 januari 2010

Var hittar man en billig tandläkare?

Jag har börjat få riktigt ont i en av mina hörntänder. Riktigt ont. Och grejen är att jag inte har varit hos tandläkaren för att få en undersökning eller tandvård på flera år. Varför inte? Jo, för att förra gången jag var hos tandläkaren var det så jävla dyrt. Och ont gjorde det. Den gången var det en tand som dog, som tandläkaren sa, vilket gjorde att jag åkte på en rotfyllning som gick på typ 5000 spänn. Och jag är INTE sugen på att punga ut 5000 spänn till på dyr tandvård. Jag menar, det är ingen kosmetisk tandvård som jag ska göra, det är bara att laga ett hål. Borde inte det vara billigt??? Vad är det som kostar så mycket med tandvård egentligen?

Så vad jag ska göra den här veckan är gelt enkelt att försöka hitta en billig tandläkare i Stockholm (eller Göteborg eller Malmö, bara det är billigt. Kan man kanske hitta billig tandvård på nätet? Nån som har nåt tips om hur jag hittar billiga tandläkare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar