tisdag 12 januari 2010

Födelsdagspresent till tjejen

Riktigt längesen jag skrev nåt i den här bloggen. ska jag vara ärlig hade jag lite gran glömt bort att jag överhudvudtaget hade påbörjat den. Tror jag tappade farten lite när Sverige missade VM. Tror att mitt sista inlägg handlade om Sverige - Danmark, och det gick ju sådär...

Men nu är det dags för Svennemanualen att återuppstå från det döda. Och det gör den med ett tips om den bästa presenten man kan ge sin flickvän - doftljus! Jag köpte ett gäng doftljus online till min tjej när hon fyllde år förra veckan. Köpte lite blandande märken av doftljus, som Voluspa, Sia, Yankee Candle och Durance doftljus. Stor succe kan jag säga. Ända problemet är att hon låter dom brinna hela tiden, så man blir lite trött på lukten av doftljus hela tiden. Men vad gör man inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar