fredag 2 mars 2012

Lån svar direkt

Ni som följer bloggen vet att jag brukar ha en hel del frågor om lån och hur man lånar pengar. En grej som jag har undrat en hel del över är lån svar direkt, alltså ett lån där man får svar direkt samt pengarna insatta på sitt konto snabbt. Som jag har förstått det så finns det flera olika typer av lån där man kan få svar direkt, men att det skiljer väldigt mycket mellan de olika typerna. När jag har pratat med mina kompisar om lån med svar direkt så brukar dom tipsa om smslån, men dom är ju svindyra. Det jag är ute efter är ju ett vanligt banklån, alltså ett blancolån med låg ränta men med svar direkt istället för efter flera dagar. Finns det sådana? Nån som har några bra tips? Antar att det är någon form av online lån jag menar. Alla billiga lån med svar direkt är intressanta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar