fredag 2 mars 2012

Företagskort med bonus

För ett tag sen så berättade min chef att jag ska få ett företagskort för alla mina utgifter på jobbet. Riktigt skönt att kunna betala alla tjänsteresor mm med ett företagskort och slippa göra privata utlägg. I och med att jag reser ganska mycket i jobbet så blir det ju en hel del utgifter, och det är rätt segt att behöva ta alla utlägg med mitt privata kreditkort och sen vänta ända till lönen innan jag får pengarna utbetalda. Dessutom tänker jag att det borde finnas en bra möjlighet att skaffa ett företagskort med bonus, så att jag kan få poäng på alla inköp jag gör för företaget. Är det nån som har några bra tips på företag med bonus? Helst ett företagskort med poäng som man kan använda för att köpa resor privat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar