fredag 15 juni 2012

Bredband trots betalningsanmärkning

Bredband trots betalningsanmärkning - hur gör man? Om man har haft oturen att dra på sig en betalningsanmärkning verkar det nästan omöjligt att skaffa bredband, vare sig det gäller mobilt bredband eller vanligt. Nästan alla bredbandsoperatörer verkar ta en kreditupplysning när man ska skaffa bredband, och har man då en netalningsanmärkning blir det stopp direkt. Men nu har jag hört ryktas om att det går att få bredband trots betalningsanmärkning hos Bredbandsbolaget. Är det någon som vet mer om detta, eller som till och med har testat att skaffa bredband hos Bredbansbolaget trots att man har anmärkningar? Som jag förstått det så kräver dom en deposition på några tusen, men sen dras dina fakturor av från det beloppet. Alla tips om Bredbandsbolaget eller andra sätt att skaffa bredband trots betalningsanmärkning är välkomna!

1 kommentar:

  1. Hej =) jag kollade på bredbandsbolaget IDAG .jag har anmärkningar å massa skit.. 4000kr i en klumpsumma ska dom ha, sen kan dom ge mig bredband...det lär va samma för dig :)

    SvaraRadera