måndag 22 mars 2010

Dags att skaffa kreditkort

Jag har alltid varit lite rädd för att skaffa kreditkort, eftersom jag är så kass på att hålla koll på mina pengar (vilket du som följer den här bloggen säkert har märkt). Men nu har jag bestämt mig för att det är dags att ta steget. Frågan är bara vilket kort jag ska skaffa. Det är ju en djungel - alla kort har olika årsavgift, olika ränta, olika bonussystem. Jag är lite sugen på att skaffa ett kreditkort som ger mig eurobonuspoäng, som till exempel MasterCard eller American Express, men det finns ju en massa andra bonusprogram som verkar minst lika bra. Någon som har några tips? Och ett litet problem - jag har ju sökt en massa lån och skit tidigare, så det måste vara ett kreditkort trots många förfrågningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar